Chourmouziadis, N. 1993. “Ο χώρος ως κιβωτός χρόνου”. Theatrika Tetradia 25: 7-18.
Diamantakou-Agathou, K. 1995. “Ο χώρος μιας τριλογίας: Έβδομη Μέρα της Δημιουργίας – Η Αυλή των Θαυμάτων – Η Ηλικία της Νύχτας του Ιάκωβου Καμπανέλλη”. Dromena 3 (May-June): 41-46.
__. 2006. “Εναλλαγές και παραλλαγές του κωμικού: Από τον Αριστοφάνη στον Καμπανέλλη”. Πρακτικά Πανελληνίου Συνεδρίου προς τιμήν του Ιάκωβου Καμπανέλλη. Πανεπιστήμιο Πατρών. Patras: 410-34.
Demetroulia, T. 2007. “Ελληνική στρατοπεδική λογοτεχνία: το Μαουτχάουζεν του Ιάκωβου Καμπανέλλη”, Νέα Παιδεία 124 (Οct.-Dec.).
Delveroudi, E.-A. 1994. “Ο Ιάκωβος Καμπανέλλης και ο ελληνικός κινηματογράφος”. Ariadne 7: 165-95.
Exarchou, K. 2000. ““Ημέρες κρίσεως” των θεατρικών προσώπων στα έργα του Ιάκωβου Καμπανέλλη: O Αόρατος Θίασος, Ο Δείπνος και Μια Συνάντηση Κάπου αλλού”. Πανελλήνια Πολιτιστική Κίνηση, “Το Νεοελληνικό Θεατρικό Έργο κατά τη δεκαετία του 1990”, Β΄ Συμπόσιο Νεοελληνικού Θεάτρου. Athens: 105-13.
_________. 2006. “Η φαντασιακή παράσταση του θανάτου στο έργο Μια Κωμωδία του Ιάκωβου Καμπανέλλη”. Πρακτικά Πανελληνίου Συνεδρίου προς τιμήν του Ιάκωβου Καμπανέλλη. Πανεπιστήμιο Πατρών. Patras: 401-09.
Georgaki, K. 2006. “”Παραμύθι” για μικρούς ή για μεγάλους; Κρίσεις, συγκρίσεις και επικρίσεις για το Παραμύθι χωρίς όνομα”. Πρακτικά Πανελληνίου Συνεδρίου προς τιμήν του Ιάκωβου Καμπανέλλη. Πανεπιστήμιο Πατρών. Patras: 111-34.
Georgosopoulos, K. 1998. “Ο καθρέφτης της συλλογικής μας συνείδησης”. In Ιάκωβος Καμπανέλλης, Θέατρο τομ. Ζ΄. Αthens. 56-58.
Grammatas, T. 1990. Nεοελληνικό θέατρο και κοινωνία. Η σύγκρουση των νέων με το σύστημα στο ελληνικό θέατρο του 20ού αιώνα. Athens.
__. 1993. “Μεταπολεμικό Ελληνικό Θέατρο. Συνθήκες πρόσληψης και μηχανισμοί αφομοίωσης του ξένου προτύπου”. Synkrisi 5: 14-32.
__. 1994. “Μύθος καί διακειμενικότητα στή δραματουργία του Ιάκωβου Καμπανέλλη”. In Ιακωβος Καμπανέλλης, Θέατρο τομ. ΣΤ. Athens: 203-25.
__. 1994. “Διαδικασίες μεταλλαγής του αρχαιοελληνικού μύθου στα μονόπρακτα Ο Δείπνος”. Ιn Ιάκωβος Καμπανέλλης. Athens: 21-28.
__. 1995. “Xρονικότητα του “είναι” και διαχρονικότητα του τραγικού. Διαστάσεις της “Μοίρας” στο έργο του Ιάκωβου Καμπανέλλη”. Dromena 14: 27-30.
__. 2000. “Ερρίκος Ίψεν-Ιάκωβος Καμπανέλλης. Βρικόλακες-Στη χώρα Ίψεν”. In Z. Siaflekis and R. Polykandrioti (eds), Ελληνική Εταιρεία Γενικής και Συγκριτικής Γραμματολογίας: Ταυτότητα και Ετερότητα στη Λογοτεχνία, 18ος-20ός αι., Vol.2. Αthens: 197-203.
__. 2002. To ελληνικό θέατρο στον 20ό αίωνα. Πολιτισμικά πρότυπα και πρωτότυπα. Athens.
__. 2006. “Νεοτερικότητα και μεταμοντερνισμός στη δραματουργία του Ιάκωβου Καμπανέλλη”. Πρακτικά Πανελληνίου Συνεδρίου προς τιμήν του Ιάκωβου Καμπανέλλη. Πανεπιστήμιο Πατρών. Patras: 57-62.
Lazanis, G. 1984. “Ο Καμπανέλλης και το θαύμα της αυλής του”. I Lexi 34 (Μay): 326-29.
Ladogianni, G. 2011. Ο Τόπος του δράματος: Μελέτες για την ελληνική δραματουργία του 19ου και 20ού αιώνα. Athens.
Papandreou, N. 1994. “O μύθος των Ατρειδών στο νεότερο θέατρο”, Theatro 6: 11-18.
Pefanis, G. 1995. “Τοπίο μέσα σε Τοπίο. Πρωτεϊσμοί του δραματικού χώρου στο έργο του Ιάκωβου Καμπανέλλη”. Dromena 14: 31-40.
__. 1997. “Μικρό οδοιπορικό στη χώρα Καμπανέλλη”. Nea Estia 141 [1673]: 406-14.
__. 1999. “Νέες όψεις αρχαίων κόσμων. Μορφές και ιδέες της αρχαίας ελληνικης λογοτεχνίας στη δραματουργία του Ιάκωβου Καμπανέλλη”. Μandragoras 20-21: 73-84.
__. 1999. “Χρόνοι του δράματος και χρόνοι της ζωής. Οι πρόσφατοι θεατρικοί καρποί του Ιάκωβου Καμπανέλλη”. In Πανελλήνια Πολιτιστική Κίνηση: 20 χρόνια νεοελληνικό θεατρικό έργο, Α΄ Συμπόσιο νεοελληνικού θεάτρου. Athens: 1999: 97-121
__. 2000. Ιάκωβος Καμπανέλλης. Ανιχνεύσεις και προσεγγίσεις στο θεατρικό του έργο. Athens.
__. 2001. “Απόσταγμα πενήντα θεατρικών χρόνων. Ο μοντέρνος Καμπανέλλης”. Επιστημονική Επετηρίδα της Φιλοσοφικής Σχολής Αθηνών 33: 177-83.
__. 2000/1. “Μακρινά ταξίδια μυθικών προσώπων: Η Κλυταιμνήστρα και ο Αγαμέμνων στο νεοελληνικό θέατρο (1720 – 1996)”. Themata Logotechnias 16: 150-89.
__. 2004-2005. “Τα θεατρικά τραγούδια του Ιάκωβου Καμπανέλλη”. Επιστημονική Επετηρίδα της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών 36. Athens: 257-327.
__. 2005. “Η ιστορική διάσταση στην πολιτική τριλογία του Ιάκωβου Καμπανέλλη: Το μεγάλο μας τσίρκο, Το κουκί και το ρεβύθι, Ο εχθρός λαός”. Themata Logotechnias 30: 58-101.
__. 2005. “Βιβλιογραφικές πηγές για την ελληνική δραματουργία της μεταπολεμικής περιόδου (1950-2004). Πρώτη καταγραφή”. Ιn Κείμενα και νοήματα. Μελέτες και άρθρα για το θέατρο. Athens: 153-202.
__. 2007. “Οι γενικευτικές αποφάνσεις στη δραματουργία του Ιάκωβου Καμπανέλλη. Περιεκτικοί στοχασμοί και σύντομοι συλλογισμοί εν μέσω διαλόγων”. In I. Bιβιλάκης (ed.) Στέφανος. Τιμητική Προσφορά για τον Βάλτερ Πούχνερ. Athens: 987-1008.
__. 2008. “Στις απαρχές της Καμπανελλικής δημιουργίας. Άνθρωποι και ημέρες (1946-1947)”. Parabasis 8: 257-305
Puchner, W. 1995. Φιλολογικά και θεατρολογικά ανάλεκτα. Πέντε μελετήματα. Αthens: 393-420.
__. 1995. “Φιλολογικές παρατηρήσεις στα θεατρικά έργα του Ιάκωβου Καμπανέλλη”. Dromena 14: 11-19.
__. 2000. “Μικρά Καμπανελλικά”. Ιn Eίδωλα και Ομοιώματα. Πέντε θεατρολογικά μελετήματα. Αthens:113-42.
__. 2000. “Τα πολλαπλά εγώ του Ιάκωβου Καμπανέλλη. Ο εσωτερικός διάλογος των ηλικιών στο έργο Μια συνάντηση κάπου αλλού…”. Πανελλήνια Πολιτιστική Κίνηση. Το ελληνικό θεατρικό έργο κατά τη δεκαετία του 1990. Β΄ Συμπόσιο Νεοελληνικού Θεάτρου. Αthens. 45-63.
__. 2010. Τοπία ψυχής και μύθοι πολιτείας. Το θεατρικό σύμπαν του Ιάκωβου Καμπανέλλη. Athens.
Petrakou, K. 2005. “Ο μύθος, η ιστορία και η ανατροπή σε δύο πρώιμα έργα του Καμπανέλλη: Οδυσσέα γύρισε σπίτι και Ο Μπαμπάς ο Πόλεμος”. Themata Logotechnias 30: 102-17.
Sakellaropoulou, P. 2008. “Γράμμα στον Ορέστη και Ο Δείπνος του Ι. Καμπανέλλη: Στοιχεία πρόσληψης και διακείμενα”. Ιn D. Tsatsoulis (ed.) Από το αττικό δράμα στο σύγχρονο θέατρο. Μελέτες για την πρόσληψη και τη διακειμενικότητα. Athens: 121-76.
Sergis, M. 2000. “Ο Ιάκωβος Καμπανέλλης από πλατείας: θέσεις και απόψεις του σε ζητήματα του λαϊκού πολι-τισμού”. Nea Estia 74 [1729]: 997-1013.
Tassis, V. 2008. «Πάροδος Θηβών του Ι. Καμπανέλλη και τα διακείμενά της». Ιn D. Tsatsoulis (ed.) Από το αττικό δράμα στο σύγχρονο θέατρο. Μελέτες για την πρόσληψη και τη διακειμενικότητα. Athens: 177-210.
Thomadaki, M. 1994. “Η τραγική κοσμοθεωρία στη δραματουργία του Καμπανέλλη”. Ιn Ιάκωβος Καμπανέλλης. Athens: 73-77.
Tsatsoulis, D. 2004. Ιψενικά διακείμενα στη δραματουργία του Ιάκωβου Καμπανέλλη. Athens.
___. 2008. (ed.) Από το αττικό δράμα στο σύγχρονο θέατρο. Μελέτες για την πρόσληψη και τη διακειμενικότητα. Athens.
Van Steen, G. 2002. “Rolling out the Red Carpet: Power ‘Play’ in Modern Greek Versions of the Myth of Orestes from the 1960s and 1970s.” International Journal of the Classical Tradition 9: 51-95.